خرید میکسر در اصفهان

آذر ۶, ۱۴۰۲

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

خرید میکسر در اصفهان


فاکتورهای مطرح در مورد استانداردهای تولید تراک میکسر بتن

در مورد ساخت تراک میکسر، مانند هر نوع ماشین آلات و ابزار دیگری، برخی پارامترها مطرح می‌شوند که لحاظ آن‌ها برای ساخت این نوع میکسر ضروری بوده تا بتواند عملکرد ایده‌آل خود را داشته باشد. پرتابل بودن و یا همان قابلیت حملی که برای تراک میکسر در نظر گرفته می‌شود، سبب شده تا نسبت به ساختار این وسیله حداکثر توجه ممکن صورت بگیرد.

اصفهان منطقه صنعتی کرسگان
03191011915
09137856120

-از جمله نکاتی که باید در رابطه با ساختار تراک میکسر در نظر گرفت، فرم و ظاهر مناسب فلزی این دستگاه است. از آنجایی که دیگ تراک میکسر با قابلیت چرخش ساخته شده تا فرآیند مخلوط کردن به درستی انجام شود، لازم این فرم دیگ استاندارد و متناسب با ساختار بدنه کامیون باشد تا در حین چرخش مخزن، مشکلی به وجود نیاید. در واقع تناسب اجزا از جمله پارامترهای مهمی است که باید در ساخت این ماشین لحاظ شود.

-در رابطه با ساخت درام دیگ هم باید دقت ویژه‌ای داشت تا از فلز مناسب در کنار قالب درست بهره گرفته شود. این پارامتر در رابطه با تولید تراک میکسر، مربوط به عملکرد این ماشین بوده تا بتواند به خوبی مواد و مصالح بتنی را در خود مخلوط کند. از آنجایی که تراک میکسر با هدف مخلوط کردن انواع مواد و ترکیبات بتنی ساخته شده است، نیاز به ورق‌های ضد سایش در ساختار مخزن آن مطرح می‌شود.

-از دیگر نکاتی که در روند تولید تراک میکسر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، می‌توان به رعایت نیروهای دینامیکی از قبیل برش و خمش و کششی و مواردی از این دست، اشاره کرد. این مورد هم در روند مخلوط کردن موثر واقع می‌شود.

-لحاظ نحوه آبرسانی به داخل مخزن هم از دیگر پارامترهایی است که باید در روند تولید تراک میکسر بتن مطرح شود. به علاوه این نوع آبرسانی می‌تواند برای شستشوی مخزن هم مورد استفاده قرار بگیرد. به طوری که به واسطه امکانات ویژه، شرایط را برای آبرسانی به مخزن جهت مخلوط کردن مواد و نیز شستشوی آن فراهم می‌آورند.

-در مورد تراک میکسر، لازم است از نیروی محرک مناسب برای ظرفیت‌های مختلف بهره گرفته شود. از آنجایی که فرم و ابعاد مخزن عامل تعیین ظرفیت این ماشین است، لزوما باید متناسب با این ظرفیت، پارامترهای حرکتی و چرخشی هم لحاظ شود. به همین دلیل حتی موتورهای مورد استفاده برای حجم‌های مختلف میکسر، باید از توان مناسبی برخوردار باشد.

-نصب دقیق بخش‌های مختلف مانند گیربکس هم پارامتر دیگری است که در این حوزه مورد بحث قرار می‌گیرد. در واقع گیربکس باید نسبت به زاویه صحیح دیگ میکسر نصب شود. دلیل این پارامتر هم مربوط به عملکرد بهتر و نیز عمر بالایی است که نصب صحیح این بخش به همراه می‌آو

رد.

-توجه به مرکز مستقل کامیون جهت غلبه بر نیروی گریز از مرکز، از جمله نکاتی است که در روند نصب میکسر بر روی کامیون مطرح می‌شود.

رعایت پارامترهایی که تا اینجا در مورد ساختار تولید تراک میکسر بتن گفته شد، هر کدام به نحوی می‌تواند سبب ایجاد استانداردهای مطرح در این روند شود. به طوری که علاوه بر استاندارد‌ها و بهبود عملکرد این ماشین، طول عمر آن هم تحت تاثیر رعایت تناسبات در ساختار و نصب قرار می‌گیرد.

تراک میکسر بتن زمانی می‌تواند برچسب استاندارد را به خود بگیرد که علاوه بر حمل و ترکیب بتن، توانایی تخلیه یکنواخت، همراه با سرعت مناسب را داشته باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.