بدترین فلافلی که تا حالا خوردم . ۱-نخودهای فلافل کاملا ترش شده بود و مزه ترشیدگی میداد ۲-بیشتر فلافل ها سوخته شده بود ۳-خانمی مسئول صندوق بود که اصلا نحوه برخورد با مشتری را بلد نبود. باور کنید من ۵۰ عدد فلافل برای میهمان های داخل منزلم خریدم و کلا همه را دور ریختم فرصتی که بخوام برگردم و اون فلافل ها را بدم به مغازه دیگه نداشتم. ۴- حیف پول که بری تو این فست فودی خرج کنی
سلام وقت بخیر
فلافل برای ۳۰۰ نفربدون نان چقدرهزینش میشه؟؟
همبرگرش عالیه
خوشمزه ترین فلافل
طعم نخود رل حس میکنی
بدترین فلافلی که تا حالا خوردم .
۱-نخودهای فلافل کاملا ترش شده بود و مزه ترشیدگی میداد
۲-بیشتر فلافل ها سوخته شده بود
۳-خانمی مسئول صندوق بود که اصلا نحوه برخورد با مشتری را بلد نبود.
باور کنید من ۵۰ عدد فلافل برای میهمان های داخل منزلم خریدم و کلا همه را دور ریختم فرصتی که بخوام برگردم و اون فلافل ها را بدم به مغازه دیگه نداشتم.
۴- حیف پول که بری تو این فست فودی خرج کنی