بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان

آبان ۲۷, ۱۴۰۲

بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان

سالن زیبایی شیرین – اصفهان


مدیریت :خانم ترشیزی

09131672309
09195669633
✅ تماس با مدیریت
09228806742

🔔 پیج اینستاگرام آموزشگاه شیرین🔔
Shirin_academy

نشانی :اصفهان خیابان خاقانی حدفاصل خیابان وحید و خیابان خواجه پطرس کوچه محمدیه شماره  27 پلاک 58

 

1800-B-S-2-8-22-M

آموزش آرایش و پیرایش

دوره های آرایش و پیرایش درآموزشگاه های مختلف سطح شهر از طریق مدرسان فنی حرفه ای آموزش داده می شود. یکی از شاخه های مهمی که در حرفه آرایشگری باید حتما در نظر گرفته شود دارا بودن دیپلم آرایشگری است. برای کسانی که میخواهند از طریق حرفه آرایشگری به درامد برسند توصسه میشود.

از مهم ترین سرفصل های آموزشی دیپلم آرایشگری میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • یادگیری اصلاح و پیرایش صورت

  • یادگیری شناخت انواع شینیون مدل مو

  • یادگیری شناخت بافت های متنوع

  • یادگیری شناخت رنگ و مش

  • یادگیری شناخت انواع آرایش عروس

  • یادگیری شناخت مانیکور

  • یادگیری شناخت  انواع کوتاهی ها

ارایش و پیرایش یکی از موضوعات محبوب و جذاب در دنیای زیبایی است. برای شروع در این حوزه، توصیه هایی میشود که باید ان هارا در نظر بگیرید:

1.آشنایی با محصولات: در ابتدا، نیاز است با محصولات ضروری ارایش و پیرایش آشنا شوید. این محصولات شامل پودر، رژگونه، رژ لب، خط چشم و موارد دیگر است. با مشاهده آموزش‌های آنلاین یا کلاس‌های حضوری، میتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید

۲.شناخت چهره: هر چه بیشتر با چهره‌ی خودتان اشنا شوید، می‌توانید بهترین سبک‌ها و روش‌های ارایش و پیرایش را برای خودتان انتخاب کنید. میتوانید هنرمندان معروف و روز دنیا را مورد بررسی قرار بدهید و ایده‌هایشان را از نزدیک ببینید.

۳. آموزش خط چشم و رژگونه: ارایش چشم یکی از مهمترین قسمت‌های ارایش است. با تمرین مداوم روی خط چشم و استفاده از رژگونه، می‌توانید تکنیک‌های پیشرفته‌تر را یاد بگیرید آزمایش کردن با طرح‌ها و روش‌های مختلف به توسعه مهارت‌هایتان کمک می‌کند.

۴. آزمایش و خلاقیت: با خلاقیت و تمرین مکرربه بهترین نتایح دست پیدا میکنید. بهتر است آموزش‌های آنلاین و ویدیوهای مربوط به ارایش و پیرایش را دنبال کنید. با این روش می‌توانی از کاربردی ترین و جدیدترین تکنیک‌ها مطلع شوید.

برای گرفتن مجوز سالن تخصصی هر زیرشاخه ای که مربوط به سالن آرایشگری مثل سالن تخصصی شینیون، اپیلاسیون و …. میشود هنرجو حتما باید دیپلم آرایشگری داشته باشد و در عین حال مدرک فنی حرفه ای هم دارا باشد.

بهترین آموزشگاه آرایشگری در اصفهان

1 نظر

  1. مانیا

    آذر 27, 1402

    خدمات عالی با قیمت مناسب
    با شرایط اقتصادی فعلی خیلی خوب بود

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.