بهترین آموزشگاه خیاطی در خیابان کاوه

مرداد ۲۲, ۱۴۰۲

بهترین آموزشگاه خیاطی در خیابان کاوه


آموزشگاه خیاطی سادات – اصفهان


مدیریت  :    خانم صدیقی

فعالیت:

آموزشگاه خیاطی سادات با40سال سابقه دوخت

آموزش طراحی دوخت

(نازک دوزی)

ضخیم دوزی

شلوار دوزی

مانتو دوزی

کاپشن دوزی

پیراهن مردانه(شومیز)

شومیز زنانه

لباس بچه گانه دوز

ژورنال و دوره تکمیلی (با آموزش رایگان سرویس آشپزخانه و لباس زیر)

تلفن تماس :

031-34518719

موبایل :

09133116045

آدرس: اصفهان – خیابان کاوه – روبروی ترمینال کاوه – جنب پل هوایی عابرپیاده – جنب دبیرستان مصطفی خمینی – کوچه 13 – کوچه ایرج میرزا – داخل کوچه – پلاک 20- زنگ پایین – آموزشگاه خیاطی سادات



کد: 013- J

 

 

 

چه کسی چرخ خیاطی را اختراع کرد، متداول ترین سوال در جامعه خیاطی است. به یک دلیل خوب. تاریخچه چرخ خیاطی مملو از اتهامات، تلاش های ناموفق و برخی رسوایی های جدی است. از فرار به سختی از مرگ گرفته تا پرونده های حقوقی ثبت اختراع، داستان جالبی است که نشان می دهد چرخ خیاطی به ظاهر متواضعانه بیش از چند پر در ابتدای راه خود به هم ریخته است.

یک فرم هنری 20000 ساله

بهترین آموزشگاه خیاطی در خیابان کاوه

تاریخچه چرخ خیاطی بدون هنر دوخت دستی وجود نداشت. مردم حدود 20000 سال پیش خیاطی را با دست آغاز کردند، جایی که اولین سوزن ها از استخوان یا شاخ حیوانات و نخ آن از رگ حیوانات ساخته شد. غریزه ابداعی ما پیشرفت طبیعی را توضیح می دهد که بخواهیم تکنیک های خیاطی را بهبود بخشیم و آن را کم زحمت کنیم. به نشانه انقلاب صنعتی در قرن هجدهم، که در آن نیاز به کاهش دوخت دستی در کارخانه ها بسیار مهم شد.

1755: اولین اختراع

چارلز ویزنتال، یک مرد آلمانی، یک پتنت بریتانیایی برای “سوزنی که برای ماشین طراحی شده است” صادر کرد. متأسفانه، هیچ توضیحی در حق ثبت اختراع ویزنتال در مورد هیچ ماشین مکانیکی وجود ندارد، اما نشان می دهد که نیاز به چنین اختراعی وجود دارد.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.