بهترین بستنی فروشی در اصفهان

آذر ۱۴, ۱۴۰۱

بهترین بستنی در اصفهان


فرانچایز دسر منجمد یک فرصت تجاری خوب است و شهرت ما برای قدرت و ثبات، عامل مهمی در موفقیت آینده شماست. با سرمایه گذاری بر روی نام تجاری، دانش و ثبات سیستم ما، کارآفرینی حق امتیاز نسبت به شخصی که به تنهایی یک کسب و کار را شروع می کند می تواند رقابت های برتری داشته باشد.

بستنی سلطان – اصفهان


مدیریت: آقای مرتضی ولیدمغربی

آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/soltan.terya/

تلفن تماس :

09131149290

09127288008

آدرس : اصفهان – پل وحید -خیابان وحید- قبل از چهارراه رودکی – آب میوه و بستنی سلطان



 

B-A-2-10-27-S-1800-$

 

صحبت کردن در مورد بهترین بستنی در اصفهان خیلی خوشحال‌کننده است، زیرا بهترین بستنی ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد! اگر می‌خواهید در استان زیبای اصفهان خوشمزه ترین بستنی را نوش جان کنید باید  به سراغ یکی از بهترین بستنی فروشی های اصفهان بروید.

بستنی گلبرگ: این نوع ایتالیایی‌ بستنی دارای یک طعم خامه‌ای، نرم و لطیف است و معمولاً از مواد اولیه طبیعی تهیه می‌شود. مزه‌های مختلفی از بستنی گلبرگ مانند شکلات، وانیل، توت فرنگی و … وجود دارد که همه آنها بسیار لذیذ هستند.

قیفی: این نوع بستنی معمولاً داخل قیف وافل یا کیک سرو می‌شود.یکی از ویژگی‌های جالب بستنی قیفی، تنوع زیادی در طعم‌ها و انواع آن است. از آنجایی که بستنی قیفی عمدتاً از میوه‌ها و شیر تهیه می‌شود، ممکن است طعم‌های مختلفی مانند توت‌فرنگی، وانیل، شکلات، مانگو و غیره را در آن بیابید

نوع قیچی: بستنی قیچی یک نوعی بستنی ایتالیایی است که با استفاده از شیر گاو و دسته‌ی زنبیل میوه‌های طبیعی تهیه می‌شود. این نوع بستنی معمولاً چربی کمتری نسبت به بستنی‌های سنتی دارد.

نوع همبرگری: بستنی همبرگری ظاهری کاملاً مثل یک همبرگر دارد. این نوع بستنی معمولاً از بیسکوییت‌ها و کرم‌های مختلف تهیه می‌شود تا ظاهری مشابه یک همبرگر به دست آید.

نوع چوبی:اصولاً بستنی چوبی یا به زبان اصلی “popsicle” یک نوع بستنی یخی است که به صورت یک استیک یا چوبی یا ساقه‌ای سرو میشود. اما تنوع بی‌پایانی در طعم‌ها و انواعش وجود دارد.

نوع اسکوپی: بستنی اسکوپی به دلیل طعم شیرین و خوشمزه‌ معروف است یکی از چیزهای جالب درباره بستنی اسکوپی این است که بستنی اسکوپی اصولاً طعم‌های گوناگونی مثل ونیلا، شکلات، توت فرنگی، کارامل و…دارد.

برای میل کردن بهترین بستنی دراصفهان میتوانید موارد بالا را در نظر داشته باشید.

B-E-2-10-27-F-700

B-W-MAP-2-10-27-F-100

B-W-NESHAN-2-10-27-F-100

B-W-BALAD-2-10-27-F-100

B-W-INESTA-2-10-27-F-100

B-W-CALL-2-10-27-F-100

B-W-WHATSAPP-2-10-27-F-100

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.