خانه مژه در اصفهان

اسفند ۹, ۱۴۰۲

خانه مژه در اصفهان

کاربرد های کاشت مژه در اصفهان

eyelash extension : در این روش مژه‌های مصنوعی ساخته شده از جنس مو به شکل تار به تار بین مژه‌های طبیعی افزوده خواهند شد.

تار انتخاب شده مصنوعی می بایست به رنگ و جنس مژه‌های طبیعی شما شباهت زیادی داشته باشند تا سبب افزایش جلوه بیشتر چشم‌ شما شوند. برای اضافه کردن تار به تار مژه های مصنوعی از چسب مخصوصی استفاده می‌کنند.

طبیعتا فرآیند اکستنشن مژه برای هر یک  از چشم ها  حدود ۴۰ دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد که این می‌تواند بر اساس انواع مختلف اکستنشن متفاوت باشد. اگر این تکنیک را توسط یک تکنسین متخصص زیبایی انجام دهید، آسیبی به مژه‌های طبیعی شما وارد نمی‌شود. پس می‌توان اکستنشن‌مژه را یک روش موقت بسیار موثر برای پرپشتی مژه‌ها در نظر گرفت.

ماندگاری اکستنشن مژه چقدر است؟

این تکنیک یک روش موقت است و طول عمر نسبتا کوتاهی دارد، اما به دلیل فرم و حالت زیبایی که در چشم ایجاد می‌کند بین خانم‌ها بسیار پرطرفدار است. عواملی مانند کیفیت تارهای مژه، روش اضافه کردن و نحوه مراقبت شما از آن‌ها، میزان ماندگاری اکستنشن را متغیر می‌کند. با این حال می‌توان طول عمر اکستنشن مژه را حدود چهار هفته تا ۲ ماه دانست که پس از گذشت این مدت به ترمیم نیاز دارند.

انواع اکستنشن مژه

با توجه به حالت و فرمی که اکستنشن مژه ایجاد می‌کند، انواع مختلفی برای آن در نظر گرفته‌اند. مدل‌های مختلف این تکنیک شامل موارد زیر می‌شوند:

کلاسیک

اکستنشن مژه کلاسیک با روش بسیار طبیعی به پرپشتی مژه‌های شما کمک می‌کند. در این روش بین هر ۲ تار طبیعی مژه، یک تار مژه مصنوعی قرار می‌دهند. بدین شکل حجم مژه‌ها به شکل طبیعی افزایش می‌یابند.

اسپایکی

در بین همه روش‌های موجود، اکستنشن مژه اسپایکی بسیار پرطرفدار است. تکنسین متخصص زیبایی در این روش، به تارهای مژه مصنوعی با توجه به حالت چشم‌های شما فرم می‌دهد.

از همین‌رو اکستنشن اسپایکی را روش مناسبی برای پوشاندن ایرادات کوچک پلک می‌دانند. برای پررنگ‌تر دیده شدن مژه‌ها و افزایش حجم آن‌ها در روش اسپایکی، تارهای مصنوعی مژه به تک تک تارهای طبیعی اضافه می‌شوند.

والیوم

اگر هدف شما از انجام این تکنیک افزایش بیش از حد حجم مژه‌هایتان است، می‌توانید با خیال راحت اکستنشن مژه والیوم را انتخاب کنید. در این روش بین هر ۲ مژه طبیعی، ۲ الی سه تار مژه مصنوعی اضافه می‌شود.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.