خدمات مو در اصفهان

اردیبهشت ۲, ۱۴۰۳

خدمات مو در اصفهان

مراقبت های لازم بعد از کراتینه مو ، تاثیر بسزایی در ماندگاری اثر کراتین و حفظ سلامت موها و پوست شما دارند. در واقع با رعایت کردن این کارهای ساده می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از داشتن موهای صاف، براق و سالم لذت ببرید.

در این مطلب قصد داریم درباره نگهداری مو بعد کراتین صحبت کنیم و تمام نکاتی را که لازم است در این خصوص بدانید، برایتان بیان نماییم. پس اگر موهای خود را به تازگی کراتین کرده‌اید یا قصد انجام آن را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موهایتان را خشک کنید

وجود آب و رطوبت در موها می‌تواند باعث ایجاد تخلخل و وز در آن‌ها شود و کراتین مو را از بین ببرد. بنابراین لازم است که بعد از هربار استحمام موهای خود را حتماً با سشوار خشک کنید تا رطوبت موجود در آن‌ها کاملاً از بین برود.

علاوه بر آن، بسته به نوع کراتینی که روی موهایتان انجام شده است، معمولاً تا سه روز نباید به حمام بروید. توصیه می‌کنیم در طی این مدت از شنا کردن یا حتی ورزش‌هایی که باعث تعریق زیاد شما می‌شوند دوری کنید و موهای خود را کاملاً خشک نگه دارید.

موهایتان را نبندید

نگهداری مو بعد کراتین به ویژه در سه روز اول اهمیت زیادی دارد. توصیه می‌شود در این روزها موهایتان را به هیچ عنوان به صورت دم اسبی یا گوجه‌ای نبندید یا پشت گوشتان نزنید تا حالت نگیرند. پس از گذشت سه روز نیز می‌توانید موها را با کش نرم و ساتن، به صورت شل ببندید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.