سیم وکابل در اصفهان

اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۲

سیم وکابل دراصفهان

مدیریت:آقای رضایی
تلفن:
09131293620
پل فردوسی- سمت راست خیابان فردوسی- جنب داروخانه دکتر سلطانی -فروشگاه سیم وکابل (پیشروالکترونیک)



سیم و کابل در اصفهان

برخی از فروشگاه‌هایی که ممکن است بتوانید بهترین سیم و کابل در اصفهان پیدا کنید عبارتند از:

.1.فروشگاه‌های الکترونیکی: در این فروشگاه‌ها، می‌توانید انواع سیم‌ها و کابل‌های الکتریکی، شبکه و اتصالات مربوطه را پیدا کنید. معمولاً این فروشگاه‌ها محصولات با کیفیت و استاندارد ارائه می‌دهند.

.2.فروشگاه‌های لوازم برقی و الکتریکی: این نوع فروشگاه‌ها نیز به عنوان منابع دیگری برای تهیه سیم و کابل در اصفهان شناخته می‌شوند. آنها انواع مختلفی از سیم و کابل‌های مورد نیاز شما را برای پروژه‌های مختلف در دسترس دارند.

انواع سیم  برق معمولا به سه دسته ی کلی تقسیم بندی میشود:

  • سیم مفتول
  • سیم افشان
  • سیم نیمه افشان

سیم مفتولی:  یک نوع سیم فلزی است که از چند مفتول مختلف یا تار فلزی تشکیل شده است.

معمولاً برای انتقال برق یا سیگنال در برخی از برنامه‌ها سیم مفتولی استفاده می‌شود. این نوع سیم اغلب انعطاف‌پذیرتر از سیم‌های تک تاره فلزی است و توانایی تحمل خمش و انعطاف بیشتری دارد.

سیم افشان: سیم افشان در طراحی آن از یک هسته فلزی با انعطاف زیادساخته شده است.

عایق و پوشش خارجی اطراف این هسته فلزی قرار می‌گیرد تا به آن انعطافی و محافظت اضافی بدهد.

سیم نیمه افشان: سیم نیمه‌افشان یا همان سیم شکمبه‌ای یک نوع سیم است که شامل یک هسته فلزی (معمولاً مس یا آلومینیوم) است که توسط یک لایه از عایق محافظت می‌شود. نام این سیم به خاطر شکل مانند شکمبه آن است که در واقع هسته فلزی آن با عایق به صورت متعامد در آمده است.

در کابل‌های برق با توجه به میزان ولتاژ،  بامیزان ضخامت و مقاومت عایق مشخص می‌شود بدین صورت که با افزایش ولتاژ، ضخامت و مقاومت عایق و روکش زیاد می‌شود بنابراین تفاوت مهم این 4 گروه با یگدیگر مقدار ولتاژ خروجی و مقاومت عایق می‌باشد.

کابل ها یکی از مولفه های حیاتی در انتقال اطلاعات،انرژی یا اتصال دستگاه های الکتریکی هستند.انواع کابل ها بسیار متنوع بوده و براساس استفاده،مصارف مختلف ونوع مواد سازنده، استفاده میشوند.

 

 

 

0 نظر

  1. کورش

    آبان 4, 1402

    درود بر شما .کلید وپریز چه نمایندگی دارید

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.