سلام من الان 20 ساله هستم و هیچ وقت خاطرات خوش مهد کودکم را که با مدیریت خانم سلطانی عزیز بود فراموش نمی کنم من ایشان را از ته قلبم دوست دارم بهترین ها را برایشان آرزو میکنم.پاسخ
سلام
من الان 20 ساله هستم و هیچ وقت خاطرات خوش مهد کودکم را که با مدیریت خانم سلطانی عزیز بود فراموش نمی کنم من ایشان را از ته قلبم دوست دارم بهترین ها را برایشان آرزو میکنم.